مونوپولی و جادوگر بلیر:‌آخرین اخبار از پروژه‌های جدید و هیجان‌انگیز لاینزگیت

مارگو رابی، تهیه‌کننده و ستاره‌ی فیلم «باربی»، حالا به دنبال یک اسباب‌بازی دیگر است. او قصد دارد فیلمی از بازی «مونوپولی» بسازد، که شرکت‌های هسبرو و لاینزگیت پشتیبان آن هستند. این خبر روز چهارشنبه در کنفرانس سینماکان در لاس وگاس اعلام شد.

رابی و شرکت تولیدی او، لاکی‌چپ، توانستند فیلم «باربی» را پس از سال‌ها توقف در مراحل توسعه به خط پایان برسانند. این فیلم در سال ۲۰۲۳ با فروش بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در سراسر جهان، صدرنشین گیشه شد. حال آنها قصد دارند دیدگاه خود را به این بازی تخته‌ای کلاسیک بیاورند.

لاینزگیت همچنین در حال توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از «پروژه‌ی جادوگر بلر» با کارشناسان وحشت در بلوم‌هاوس، استودیویی پشت پرده‌ی فیلم‌های «پرج» و «مگان» است. این نخستین قرارداد چند ساله بین شرکت جیسون بلوم و لاینزگیت خواهد بود که براساس عناوین کتابخانه‌ی استودیو است.

نخستین فیلم «جادوگر بلر» در سال ۱۹۹۹ منتشر شد و به پدیده‌ای در گیشه تبدیل شد. این فیلم ۲۴۸ میلیون دلار درآمد داشت، دو دنباله به دنبال داشت و ظاهر بسیاری از فیلم‌های ترسناک بعدی را تغییر داد.

بلوم در بیانیه‌ای گفت: «من طرفدار بزرگی از «پروژه‌ی جادوگر بلر» هستم که ایده‌ی فیلم‌های ترسناک با تصاویر یافت‌شده را به مخاطبان اصلی معرفی کرد و به پدیده‌ای فرهنگی تبدیل شد.» او افزود: «فکر نمی‌کنم «فعالیت فراطبیعی» وجود داشته باشد اگر ابتدا «جادوگر بلر» نبود. این فرصت ویژه‌ای است و من هیجان‌زده‌ام ببینم به کجا خواهد رسید.»

لاینزگیت سال خوبی در ۲۰۲۳ داشت، با فیلم‌هایی مانند «جان ویک ۴»، «بازی‌های گرسنگی: ترانه‌ی پرندگان و مارها» و «اره X» و خوش‌بین است به انتشارات تئاتری آینده‌اش، از جمله «مرزهای» به کارگردانی الای راث که براساس مجموعه‌ی بازی‌های ویدئویی محبوب ساخته شده و قرار است در اوت به نمایش درآید.

کوین هارت، کیت بلانشت، جیمی لی کرتیس و آریانا گرینبلات در «مرزهای» بازی می‌کنند که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ اعلام شد و فیلمبرداری آن در ۲۰۲۱ به پایان رسید اما با مشکلات و تاخیرهای پشت صحنه روبرو شد. اما هم راث و هم گرینبلات در صحنه‌ی کازینوی سزار بسیار مثبت از تجربه‌ی خود صحبت کردند.

راث گفت: «ما زمانی فوق‌العاده در ساخت آن داشتیم و فکر می‌کنم مخاطبان آن را دوست خواهند داشت. این یک تجربه‌ی دیوانه‌وار، سرگرم‌کننده، عجیب و غریب بود.»

گرینبلات، که قبل از «باربی» در «مرزهای» بازی کرد، به همراه راث روی صحنه آمد و گفت این بهترین زمانی بود که او تا به حال در یک مجموعه فیلمبرداری تجربه کرده است.

شرکت همچنین نسخه جدیدی از «کلاغ» را دارد، که توسط روپرت سندرز، کارگردان «سفیدبرفی و شکارچی» کارگردانی شده و با بازی بیل اسکارسگارد و اف‌کی‌ای تویگز است که قرار است در تاریخ ۲۳ اوت در سینماها اکران شود.

براندون لی در فیلم اصلی، که بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک و در سال ۱۹۹۴ منتشر شد، بازی کرده بود. لی در حین فیلمبرداری، پس از شلیک با یک اسلحه تزئینی که به جای خالی حاوی گلوله‌ای ساختگی بود، جان خود را از دست داد. کارگردان آن فیلم، الکس پریاس، از ایده بازسازی آن انتقاد کرده است.

هنری کویل نیز برای صحبت درباره فیلم جدید «هایلندر» که با کارگردان «جان ویک»، چد استاهلسکی، در حال ساخت است و همچنین یک فیلم اکشن جدید از گای ریچی با بازی جیک جیلنهال به نام «در خاکستری» که برای سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است، به صحنه آمد.

عزیز انصاری به نمایشگران نگاهی به فیلم جدید خود «خوش‌شانسی خوب» انداخت، که خودش نوشته، کارگردانی کرده و در کنار کیانو ریوز، که نقش یک فرشته را بازی می‌کند، و ست روگن بازی می‌کند.

انصاری شوخی کرد: «من باید از همه نمایشگرانی که امروز صبح کلوب شبانه را ترک کردند تا به ارائه لاینزگیت بپیوندند تشکر کنم.»

«خوش‌شانسی خوب» درباره مردی است که بدشانس است و با مردی موفق‌تر جاها را عوض می‌کند و درس اشتباهی می‌آموزد که پول همه مشکلاتش را حل کرده است. انصاری گفت که می‌خواهد به ویژه یک کمدی برای پرده بزرگ بسازد.

او گفت: «دنیایی برایم معنا دارد که فیلمی بسازم که قرار است در سینماها به نمایش درآید.»

تاریخ انتشار «خوش‌شانسی خوب» هنوز مشخص نشده است.

فاگلسون با نگاهی به بیوگرافی مایکل جکسون به نام «مایکل» ساخته آنتوان فوکوا، ارائه را به پایان برد. تهیه‌کننده گراهام کینگ، که سوابقی مانند «راپسودی بوهمی» و «رفتگان» دارد، به صحنه آمد تا درباره فیلمی که هم اکنون در حال فیلمبرداری است صحبت کند.

کینگ گفت: «مشتاقم تا تجربه‌ای هیجان‌انگیز را به مخاطبان ارائه دهم که تا به حال ندیده‌اند.»

او گفت این فیلم «نگاهی درونی به هنرمند پرکارترینی که تا به حال زندگی کرده است» خواهد داشت و وعده داد که فیلم «همه چیز» از جمله زندگی عمومی و خصوصی او را شامل خواهد شد. این فیلم شامل ۳۰ ترانه از جکسون و بازآفرینی‌هایی از اجراهای او خواهد بود.

جعفر جکسون در «مایکل» بازی می‌کند که برای آوریل ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

دیگر فیلم‌های آینده لاینزگیت شامل «وزارت جنگ نامتعارف» ریچی، که هفته آینده اکران می‌شود، فیلم ترسناک رنی هارلین «غریبه‌ها-فصل ۱» در ماه مه، تریلر هلی بری «هرگز رها نکن» در سپتامبر و «بهترین صفحه نمایش کریسمس تا به حال» در نوامبر است.

استودیو همچنین در حال تولید فیلم اکشن مل گیبسون با بازی مارک والبرگ به نام «خطر پرواز» است و در حال پایان دادن به اسپین‌آف «جان ویک» به نام «بالرین» با بازی آنا د آرماس است که سال آینده اکران خواهد شد.

فاگلسون گفت: «متاسفیم که از همه شما خواستیم یک سال دیگر منتظر بمانید،» اما او به مخاطبان نگاه اولیه‌ای ارائه داد و ورود انفجاری بالرینا به جهان را با آتش، شمشیرها و حضور ریوز نوید داد.

او گفت: «باور دارم انتظارش ارزش دارد.»

اشتراک
اطلاع برای
guest
0 نظرات
نظر درون متنی
نمایش همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

جدیدترین قسمت‌ها

مغز بولتزمان

داستان ماشین بخار، میمون‌های تایپیست و توهم هوشیاری ما | حامی:‌ ویپاد، ترابانک پاسارگاد

شوالیه دریایی

داستان یک کشتی تحقیقاتی، دلفین‌های قاتل و نهنگ‌های قهرمان | حامی: ویپاد، ترابانک پاسارگاد

ژن خوب

داستان دو رشته مارپیچ اسرارآمیز، مقادیر زیادی اشعه گاما و خوش‌شانس‌ترین انسان جهان |‌حامی: ویپاد، ترابانک پاسارگاد