سلام

به StringCast خوش اومدید.

StringCast یک ماهنامه صوتی درباره علم، دانش، فناوری و تکنولوژی هستش و اصلی ترین هدفش انتشار دانش در بین مردم و مخاطبانش هست.

Cover1

ما هرماه سعی می‌کنیم جدیدترین اخبار، هیجان انگیز ترین موضوعات و بهترین بحث های علمی روز دنیا رو باز کنیم و درباره اونا با شما صحبت کنیم. این پادکست از ۴ بخش اصلی تشکیل شده :

  • اخبار ماه : در ابتدای هر قسمت مهم ترین اخبار و دست‌آورد های علمی هرماه خیلی سریع بررسی میشن و یک بروزرسانی از دانش علمی ماهی که گذشت به شما گفته میشه.
  • پرونده : در پرونده هر ماه، یک موضوع اساسی از شاخه های مختلف علم انتخاب شده و بطور کامل تشریح میشه، این بخش از گستره وسیعی از موضوعات و فیلد های علمی انتخاب میشه و سعی بر اینه که تازگی، نوین بودن و کاربردی بودن اون مبحث در هر قسمت حفظ بشه.
  • mindblow : یکی از هیجان انگیز ترین بخش های این پادکست که در اون پیچیده ترین و خارق‌العاده ترین مسائل و سوال های علمی مورد بررسی قرار میگیرن و راه حل های کاملا منطقی و استدلال های قابل توجیح برای پاسخ به اونها به کار گرفته میشه.
  • کتاب ماه : هر ماه، یک کتاب غیرداستانی و علمی به انتخاب تیم StringCast به شما معرفی میشه و درباره موضوع، نویسنده و مباحث گفته شده در اون صحبت میشه.

StringCast یک پادکست کاملا مستقله و توسط افرادی علاقه‌مند به علم تهیه و تولید میشه.

شما میتونید برای حمایت از این پادکست به اینجا و برای پیوستن به تیم سازندگان به آدرس contact[at]stringcast[dot]ir ایمیل بزنید.

همچنین اگه علاقه دارین به عنوان اسپانسر به تیم StringCast بپیوندید کافیه درخواست خودتونو sponsor[at]stringcast[dot]ir ارسال کنید.

قسمت اول بزودی منتشر میشه، پس منتظر باشید !

اشتراک
اطلاع برای
guest
0 نظرات
نظر درون متنی
نمایش همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

جدیدترین قسمت‌ها

مغز بولتزمان

داستان ماشین بخار، میمون‌های تایپیست و توهم هوشیاری ما | حامی:‌ ویپاد، ترابانک پاسارگاد

شوالیه دریایی

داستان یک کشتی تحقیقاتی، دلفین‌های قاتل و نهنگ‌های قهرمان | حامی: ویپاد، ترابانک پاسارگاد

ژن خوب

داستان دو رشته مارپیچ اسرارآمیز، مقادیر زیادی اشعه گاما و خوش‌شانس‌ترین انسان جهان |‌حامی: ویپاد، ترابانک پاسارگاد