گزارش اجرای زنده آخرین قسمت استرینگ کست

سه روز اجرا
یک خداحافظی بزرگ

پادکست استرینگ کست بعد از انتشار ۶ فصل و ۱۲۰ داستان، طولانی ترین و آخرین اپیزود خود را منتشر کرد.

آخرین قسمت استرینگ که بیش از ۸ سال از شروع فعالیت آن میگذرد اینبار بصورت زنده در حضور شنوندگان و طرفداران خود در پردیس تئاتر شهرزاد و با حمایت ایرانیکارت ارائه شد. هدف این اجرای زنده تعامل بیشتر و ارتباط با مخاطبان در قسمت آخر بود. به همین واسطه ۴، ۵ و ۶ ام مرداد ۱۴۰۳ خاطره انگیز ترین روزها برای تیم استرینگ کست بود.

شرکت کنندگان رویداد اجرای زنده استرینگ کست
شرکت کنندگان رویداد اجرای زنده استرینگ کست


استرینگ کست طی سه روز میزبان بیش از ۹۰۰ مهمان بود. در حضور آنها داستان ریسمان و تئوری همه چیز روایت شد تا این سفر پر ماجرا به پایان خود و به مقصد نهایی برسد.

در این قسمت نهایی، داستان فیزیک از یونان باستان روایت شد و پس از عبور از نیوتون، فارادی، مکسول و آلبرت انیشتین به مکانیک کوانتوم، تئوری عدم قطعیت و نظریه ریسمان رسید.

رضا حریریان در حال روایت در اجرای زنده پادکست استرینگ کست
رضا حریریان در حال روایت در اجرای زنده پادکست استرینگ کست

در این رویداد، “رضا حریریان جوان” از تهیه‌کنندگان پادکست، بصورت زنده قسمت آخر که توسط “شاهین جوادی نژاد” نگارش شده بود را طی دو بخش ۴۰ دقیقه ای برای حضار خواند و پس از آنتراکت در ابتدای بخش دوم شاهد ویدیویی از شاهین بودیم که در حال حاضر در ایران نیست، از طریق ویدیو با شنوندگان خود صحبت کرد و خبر از شروع پروژه های پادکستی جدید تیم استرینگ کست داد.

پخش ویدیویی از شاهین جوادی نژاد در اجرای زنده پادکست استرینگ کست
پخش ویدیویی از شاهین جوادی نژاد در اجرای زنده پادکست استرینگ کست

نکته‌ی قابل توجه در این سه روز حضور چشمگیر افراد فعال در این حوزه و پادکسترهای دیگر بود که درحمایت از همکاران استرینگی خود در ایونت حضور پیدا کرده بودند. از جمله پادکست های راوی، لوموس، چهارراه کامپیوتر و…
همچنین یکی از پرسابقه ترین افراد در حوزه گردشگری، نویسنده کتاب و سازنده پادکست جعبه: آقای منصور ضابطیان هم روز دوم رویداد در آن شرکت کرده و بازخوردهای مثبتی در این خصوص داشتند.

مرسی از ایرانی‌کارت عزیز که مثل همیشه حامی این پادکست و پروژه‌های عجیب و غریبمون بودند و ما را در اجرایی کردن این رویداد همراهی کردند، ممنون از پردیس تئاتر شهرزاد که این فرصت را به ما دادند تا قسمت آخر را از نزدیک با شنوندگان استرینگ به اشتراک بگذاریم و تشکر ویژه از همه کسانی که در این هشت سال در کنار ما بودند و با ما به گوشه‌های عجیب و غریب علم سفر کردند..

اشتراک
اطلاع برای
guest
0 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
نظر درون متنی
نمایش همه دیدگاه ها

اشتراک گذاری

جدیدترین قسمت‌ها

فصل دوم جنگ‌های هسته‌ای - تیزر

داستان جنگ سرد و درگیری آمریکا و شوروی برای کنترل خطرناک‌ترین سلاح جهان | شروع فصل دوم از چهارشنبه ۳۱…

فراخوان استرینگِ‌ من

اگر خاطره‌ای از استرینگ کست دارید و یا در این چند سال قسمت خاصی از استرینگ بوده که برایتان معنای…

مغز بولتزمان

داستان ماشین بخار، میمون‌های تایپیست و توهم هوشیاری ما | حامی:‌ ویپاد، ترابانک پاسارگاد